| STALKER: Call of Pripyat MISERY (eng) | |
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highlander87 Soldat
Messages : 55 Date d'inscription : 01/06/2011
| Sujet: STALKER: Call of Pripyat MISERY (eng) Ven 24 Fév 2012, 08:43 | |
| Voila un tout nouveau mod pour COP que je viens de voir ce matin sur un forum francais STALKER: Call of Pripyat MISERY (2012/ ENG / a crack / MOD) | 2,48 Gb PC | 2012 | English | Developer : GSC Game World | Publisher : N. Aaroe supported TrueZoneProject (a crack Version 1.5 from 22.1 .2012) Genre : Action Complete a change of atmosphere Call of Pripyat Adjust the balance of weapons and damage Business Intelligence NPCs The choice of specialization YY sniper, scout, attack RPG correction components of the original game the behavior and reaction HS Dialog system, depending on the chosen specialization New weapons Items Weather effects (enabled AtmosFear Mod 3.0) The policy of reducing the number of meat malheureusement j ai pas le temps de le tester avant ce soir; à priori le gameplay tends a faire du major un specialiste en snipe, reco ou demolition. Avec quelques changements dans la trame principale. A voir et a suivre http://ul.to/6qn2bn7ohttp://ul.to/kwby0wa1http://ul.to/bi7m9idghttp://ul.to/lldedykzhttp://ul.to/0tv65maxhttp://ul.to/dh8ueonecordialement |
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system Recrue
Messages : 49 Date d'inscription : 31/07/2011 Localisation : Entre deux caisses de Vodka
| Sujet: Re: STALKER: Call of Pripyat MISERY (eng) Ven 24 Fév 2012, 10:37 | |
| Hello, Ce mod est sortie déjà depuis plus d'un moi en fait. http://www.moddb.com/mods/stalker-miseryC'est juste une refonte graphique du jeu avec deux trois trucs en plus, mais couplé au SGM 2.1 comme à réalisé 2C, c'est vraiment bon. :evil: |
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gibe Modo & traducteur irradié
Messages : 1812 Date d'inscription : 23/04/2011 Age : 74 Localisation : Poitou
| Sujet: Re: STALKER: Call of Pripyat MISERY (eng) Jeu 04 Oct 2012, 13:09 | |
| Bonjour 1 - faut-il installer CoP en anglais pour ce mod ? 2 - - Citation :
- C'est juste une refonte graphique du jeu avec deux trois trucs en plus, mais couplé au SGM 2.1 comme à réalisé 2C, c'est vraiment bon.
comment fais-tu pour fusionner SGM 2.2 et celuic-ci ? surtout qu'il risque d'y avoir un mélange de language ? Merci |
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M4K4V2LI Stalker Maître
Messages : 1442 Date d'inscription : 20/04/2012 Age : 65 Localisation : Belgique
| Sujet: Re: STALKER: Call of Pripyat MISERY Jeu 04 Oct 2012, 23:27 | |
| a tous, J'ai déjà jouer a ce mod mistery en (FRANÇAIS) mais je sais plus ou j'ai trouver ça. Peut-être une âme charitable Merci d'avance |
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kam!k@z-warRioR Admin & Moddeur
Messages : 2281 Date d'inscription : 20/04/2011 Localisation : Vent Du Nord
| Sujet: Re: STALKER: Call of Pripyat MISERY (eng) Ven 05 Oct 2012, 10:25 | |
| J'ai déjà jouer a ce mod mistery en (FRANÇAIS).............??? ha bon en français ...? Parce que c'est plus tiré vers l'anglais, d'après ce que je j'ai ...? et le mod est facile à comprendre, vous ne trouvez pas |
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gibe Modo & traducteur irradié
Messages : 1812 Date d'inscription : 23/04/2011 Age : 74 Localisation : Poitou
| Sujet: Re: STALKER: Call of Pripyat MISERY (eng) Ven 05 Oct 2012, 10:34 | |
| Dans le dossier "txt" il y a des fichiers en français, comment les rendre valides en lieu et place des autres fichiers ? Merci |
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M4K4V2LI Stalker Maître
Messages : 1442 Date d'inscription : 20/04/2012 Age : 65 Localisation : Belgique
| Sujet: Re: STALKER: Call of Pripyat MISERY Ven 05 Oct 2012, 11:22 | |
| bonjour a tous, salut, @kam!k@z-warRioR, Oui en français si mes souvenirs sont bons. parce comme tu le sais je ne sais rien jouer d'autre que le français.(j’attends avec impatience le mod DMX 1.3.2) Avec un bidouillage de fichiers français mais je sais plus les quelles. Bonne journée. Bonjour a tous, @kam!k@z-warRioRJe voudrais m'excuser de l'erreur que j'ai fait , c'est pas Call of Pripyat MISERY mais Clear sky MISERY. que j'ai jouer en français. Encore une fois désoler. Bonne journée |
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kam!k@z-warRioR Admin & Moddeur
Messages : 2281 Date d'inscription : 20/04/2011 Localisation : Vent Du Nord
| Sujet: Re: STALKER: Call of Pripyat MISERY (eng) Lun 15 Oct 2012, 00:44 | |
| Excuse moi highlander87 je faisais une petite mise à jour sur ce mod MISERY les liens que tu avais posté ne fonctionnaient pas Si le Modérateur ou l'Administrateur pouvait le fusionner avec le poste du dessus avec highland merci Voici le mod MISERY qui vous rendra dans la zone, la vie difficile, très difficile, bien plus difficile de ce que vous pouvez imaginé ! Le mod MISERY améliore donc plusieurs aspects du jeu: Les Textures, les Sons et les Musiques, la Météo, la Difficulté, l' IA, les Armes et les Items, le HUD, le Réalisme Au moment de l'installation du jeu, choisissez la classe de votre soldat (voir screens-cidessous) Les trois classes sont *USS Sniper: il pourra emporter que 35 kgavec une vitesse de course: Moyenne *USS Recon: 30 kgavec une vitesse de course: Rapide *USS Assaulter: 40 kgavec une vitesse de course: Lente Les munitions seront d'une rareté Avec le peu d'argent que vous trouverez vous le dépenserez le plus souvent dans des munitions, ce qui rendra le jeu encore plus difficile. Pour faire des économies sera alors compliqué, Les armes coûteront cher, et tandis que les artefacts beaucoup moins. Donc pour obtenir de l'argent sera une tâche très difficile. allez-y découvrez ci dessous la liste détaillée:- Spoiler:
Gameplay Modifications:- Spoiler:
*NPCs turn to Zombies if not safely hidden during emmissions. *Actor belong to "Ukrainian Special Services (USS)" and not "Free Stalkers" *Actor feels more alive with various tweaks of sound, movement and general interaction during firefights. *New entry (starting) gear based on your choice of USS specialization. *The maximum weigth you can carry is lowered but you run slightly faster now when not overencumbered. *Endurance and maximum carrying weight varies and is based on your choice of character. *Your entry to The Zone is at 6 AM (morning). *English subtitles during VIP NPC dialogs. *Time scale is scripted to 3:1 (3 times faster than realtime) *Corpses and dead animals can be dragged ("Shift" + "Use" key) *Bandages only stops bleeding. *No weapon restrictions in safe zones *Option for first person camera and third person camera with a single button. *New cool screen effects when firing a weapon (resembling recoil shock/shake effects). This effect varies depending on the caliber fired. *Your flashlight does not illuminate your weapon any more (only when reloading and sprinting) which makes it easier for your eyes to focus on the environment during darkness. *3GB RAM enabled for system engine (prevents crashes on lower end pc's)
Difficulty Modifications:- Spoiler:
*Stronger and deadlier anomalies. *Very little food and good drinks found in The Zone making them more valuable. *Zombified stalkers are mindless wanderers that attack everything and are killed effectively only with headshots. *Fewer weapons to be found in The Zone. *Low weapon and ammo ressources. No more "killing zombies to easily find loads of weapons and ammo". *No gifts in your stash after the quest's "friend of stalkers" & "monsterhunter" *Changes to actor health system, item effects, economy and damage system for very high difficulty *There are no difficulty settings to choose from with this mod. There will be MISERY only and the mod will form a huge challenge for rookie Stalkers. *Minimap shows no enemies or dead bodies, only traders and your cooperatives *Universal silencer has been removed: You will need the correct sound suppressor variant for your weapon caliber *No warnings, task messages or safezone indications on pda during emmisions (only sirens) *Seek a more natural day/night rhythm without drugs if you want to avoid a blurred vision caused by headache or the need for recreation and rest. *Food doesn't restore your health.
Audio Modifications: - Spoiler:
*Many mutant have new sounds including Poltergheist, Snorks, tushkano, flesh, boars, ... *New special designed sounds including actor steps on grass and in water, drinking, eating and more *New ambient sound effects including flies and other animals. *All weapons have new crisp sounds for firing, handling and reload (even including your knife). *PDA sounds are retouched *New original musical score for all areas. *Combat music changed to silence (music is cut off) *All weapon sounds are synchronized to match animations *New interface sounds including ingame inventory *Random radio chatter and miscellaneous sound effects *Russian Dialog and general speech *Each silencer variant has a unique sound (based on the ammo caliber)
Graphics Modifications:- Spoiler:
*Hundreds of new high resolution textures for environment, items and weapons, suits and headgear. NPC's are looking unshaved, scarred and tired. *Complete redesign of environmental textures to create a dead and miserable atmosphere (many dead textures from AtmosFear used) *Better blood and redesign of suit and clothes colour schemes. *Redesign of most weapons (many weapons seem worn and unmaintained) *There is a large variation in the amount of corrosion and dirt on the weapons depending on the background of the weapontype. *New sprint animation for many weapons. *New look of several mutants including Flesh and Chimera *Unique AtmosFear sky textures for most weather types
Weather Modifications:- Spoiler:
Unique version of AtmosFear3 with special designed sky textures, weather behavior, suns and god rays (Fallout is not included). The weather has been scripted to be almost a constant dreadful setting where the sky rarely 'opens up and breathes' with direct and clean sunlight.
Interface Modifications:- Spoiler:
*Complete interface redesign including main menu, options, loading screens, inventory, hud, compass, mouse pointer and more *New minimal health and stamina bars *Added head bobbing based on actor movement for immersion. Sprinting causes much head bobbing. *The compass won't show enemy locations. Neither will it show dead bodies. *It will however indicate your friends and VIPs (like traders). *Still you will find a display of your currently equipped type of ammunition as well as how much there is left. *New desaturated PDA map and inventory for wide screen monitor *Slightly transparent brown inventory *Minimal HUD: no grenade warnings, no hit indicator *Dynamic Helmet HUD to reflect headgear with new improved visuals even compared to "IWA". *All weapons are presented with their real model names and descriptions are rewritten. All weapon descriptions now include a display of possible attachments. Also it shows if your USS character has expert training in the inspected weapon type. *Cleared Stash Mod, places a small treasure icon map spot where you pick up a stash *New inventory icons and descriptions *The Field of View has been widened to fit better with high resolution gaming and expand your view. The FOV is now 75'. *Scopes zoom levels have been tweaked *Your aim is wavering to reflect your breathing when aiming through optic scopes. *Your stance influences your aim (dont snipe from standing position).
Economy Modifications:- Spoiler:
*Low startout economy *All upgrades cost 25% more than vanilla *50% less reward money for completed missions/quests *Ammo and weapon prizes tweaked according to low availability *You get paid less for artefacts *Traders won't buy weapons in poor condition *Scientists are now buying artefact's *All traders and Stalkers is paying you less for everything they buy *The Military and Uncle Yar will charge you for repairing your gear in Pripyat, the Military will give you 50% discount and Uncle Yar 15% discount *Loot money from corpses *Less food, medicine, ammo and grenades in loot
Weapon Modifications:- Spoiler:
More than 40 new upgradeable weapons added to the game. Including pistols, shotguns, SMG's, carbines, rifles, machine guns and sniper rifles. Some are found in traders stock, some are held by NPC's, some are hidden in the stashes of The Zone. Most of the weapons are unique, meaning that there is only 1 of them in the game.
*Attachments are available for the new weapons and vanilla has even more attachments now. *New ammo and armament ui icons *Complete overhaul of all weapon conditions and behavior. *Weapon Rate of Fire, ammo counts, weight and all other attributes are based on real life counterparts *Weapon handling is based on the size and weight of the model *More frequent weapon jamming *There is now a silencer variant for each ammo caliber available *New silencer and scope icon visuals *Redesign of scope visuals and zooming *New scripting of recoil (based on ammo caliber)
No shooting from the hip. Recoil of all weapons are now more aggressive so you will need to take proper aim and use the strength of your hands and torso to shoot with low recoil. Crouching improves your aim in the optimal way. If you don't aim properly you will suffer great recoil and weapon sway when shooting in bursts or fully automatic.
*Weaopon handling/recoil is influenced by your choice of USS specialization *All upgrades available for most weapons (still requires tool sets) *Thermite grenades added *More realistic weapon damage based on ammo caliber *The screen does not zoom in when you are aiming with iron sights
Items, Gear & Resource Modifications:- Spoiler:
*Low Ammunition Resources *This means that traders have less but more valuable ammo to offer at a raised price. *By helping the military faction in Pripyat you are still offered free ammo *All stashes edited to raise difficulty and to create a miserable and harsh environment *[LIST]Number of weapon in The Zone have been cut down severely. Few Stalkers even have a backup weapon. Some novices only pistols. Making NPC armament more variated and even includes new weapons. Zombies are less well armed. *New food, drinks and item visuals *New items including joints, cigarettes, protein bars, porn mags and survival book. *Military knife, Binoculars, PDA and Identitycard will show up in your inventory, you can't drop or sell them *Sleeping bag & sleeping pills added to the game *There are two sets of knifes in the game now, one that is your standard issue military knife and works just as the vanilla knife. Then there is the hunting knife that the rest of the stalkers uses, it uses a weapon slot and you can sell them. *Barmen now selling clear water (prolongs your need for sleep) *Item weights tweaked *Barmen and medics have less food, drinks, bandages and medkits to sell making them even more expensive
Artificial Intelligence Modifications:- Spoiler:
*Alundaio's various AI Mod v1.07 included *AI Reworked (stalkers & monsters) *Reworked monster behavior *Relations tweaked. Stalkers/Bandits no longer turn neutral to each other *Re spawns in freeplay (more alternatives of spawns in zaton and jupiter) *You will find that some rookies may only be equipped with a standard pistol and a few rounds in terms of armament. *The more experienced have found their way to a proper firearm but may not even have a secondary backup weapon. *The veterans are well equipped with quality weaponry. But all NPCs carry a minimum of the expensive ammunition required for their objectives and survival. *Zombied Stalkers reworked...removed their bleeding and tweaked the damage they take when they is shot in different areas on the body, they don't heal as quickly as before but is more resilient against bullets. *NPC's might carry stuff like valuable food that they won't sell or trade.
- Spoiler:
Quelques vidéos:Teaser for Stalker Call of Pripyat MISERY 2.0 modhttps://www.youtube.com/watch?v=Yy0orMZ-sLw&feature=relatedTeaser for S.T.A.L.K.E.R. Call MISERY 2.0 mod. Displaying edited zombie damage reactions.https://www.youtube.com/watch?v=_e3i6hvgEPA&feature=relmfuUne Vidéo de MISERY Mod for S.T.A.L.K.E.R. - Call Of Pripyat https://www.youtube.com/watch?v=Ct154_NgbMMS.T.A.L.K.E.R. - MISERY Blowout https://www.youtube.com/watch?v=dRTmnIzl3ug&feature=related- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Lien du téléchargement:MISERY_Stalker_CoP.zip taille: 1.2 GB http://www.gamefront.com/files/files/21176323/MISERY_Stalker_CoP.zipMISERY_patch_2.zip Taille: 28.21 MB http://www.gamefront.com/files/files/21234004/MISERY_patch_2.zip- Spoiler:
PATCH_2 MODIFICATIONS * Stamina drain is now less punishing when walking, jogging and sprinting * Equipment and weapon condition accepted for trading lowered from 90% to 75% * Food resources are now more satiating (effect raised by 10-50% depending on the type.) * Remember that fresh water, tea and cigarettes also subsides your hunger * Nitro can now also upgrade all weapons of The Zone (Only Cardan could do this before) * "USS Sniper" enters The Zone with 25 rounds (raised by 20 rounds) * "USS Sniper" is now specialized in 'The Green Dragon' (M24/Browning) * Sound changes to knife, Beretta, MP5, BM16, BM16-full, Winchester1300, UMP45, F1 grenade, shotgun shells, various reloads, detectors and blowout sirens CORRECTIONS * PSI-storms now kill NPC's when they are not in safety. * 16:9 alignment of M1891, Sig552, Gsh18, APS, SKS and UMP45 * Damage caused by knife is lowered to be the same as a 9x18 caliber shot * "M4 Carbine" sound and description adjustments * Cloudy sky texture at 05:00 corrected * 4:3 alignment of SKS, APS, RPK-74, Sig552, VSK94, Scorpion, PPsh41, AK105, Gsh18, BM-16 full, TT-33, AKS Cobra, OC-33, FAR15, AKM, Galil and GP100 NEW * All non-english installations of CoP are now using the modded texts (like weapon descriptions) * Redesign of the Fort12 pistol texture * An "M16 A2 sniper variant" is now attainable in Jupiter * Many weapons able to use more attachments (Desert Eagle + silencer, L85 + grenadelauncher...) * PPsh41 changed to be chambered for 9mm rounds (9x19). (Avoid a crash if you hold this weapon by detaching the silencer ingame first). KNOWN BUG You cannot save your game while having companions. This bug is still being investigated... ______________ HOW TO INSTALL 1. Install MISERY mod (make your choice of USS character) 2. Open the folder in this patch relating to your selected USS character 3. Copy the 'gamedata' folder into your S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat main directory 4. Overwrite all files when asked to 5. If installation was done correctly you will see a dark "Patch 2" in the main menu under the logo Lien:http://www.moddb.com/mods/stalker-misery |
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M4K4V2LI Stalker Maître
Messages : 1442 Date d'inscription : 20/04/2012 Age : 65 Localisation : Belgique
| Sujet: Re: STALKER: Call of Pripyat MISERY Lun 15 Oct 2012, 11:31 | |
| Bonjour a tous, Merci beaucoup kam!k@z-warRioR pour ce mods qui doit être magnifique. Mais dommage pour moi c'est en anglais Ça me fent le coeur mais j'attendrais qu'il soit en français. Bonne continuation a tous. |
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Drukzz Dévastateur
Messages : 207 Date d'inscription : 03/06/2011 Age : 34 Localisation : France
| Sujet: Re: STALKER: Call of Pripyat MISERY (eng) Lun 18 Mar 2013, 00:52 | |
| Salut à tous... Voici la Traduction FR du mod MISERY que j'ai concoctée à l'aide de fichiers XML déjà traduits (que j'ai trouvé dans SGM et ailleurs par exemple). http://www54.zippyshare.com/v/31101334/file.htmlIl reste deux fichiers à finir, un sur les armes et un autre sur les "closecaption" plutôt long, mais le plus gros est fait on va dire. Voilà, have fun les amis ! Cordialement. Drukzz. |
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boutch71 Fondateur et Admin
Messages : 1672 Date d'inscription : 25/03/2011 Age : 53 Localisation : Panneau De Control du Réacteur!
| Sujet: Re: STALKER: Call of Pripyat MISERY (eng) Lun 18 Mar 2013, 01:00 | |
| Bonjour Drukzz
Hé bien c'est toute une surprise et c'est avec joie que je télécharge ta traduction française car j'ai bien hâte d'essayez ce mod Misery surtout en français qui me paraît très intéressant!
Merci à toi et bonne fin de traduction..
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Drukzz Dévastateur
Messages : 207 Date d'inscription : 03/06/2011 Age : 34 Localisation : France
| Sujet: Re: STALKER: Call of Pripyat MISERY (eng) Lun 18 Mar 2013, 14:00 | |
| Pas de koi, je continue de mon mieux !
Amusez-vous en attendant.... |
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kam!k@z-warRioR Admin & Moddeur
Messages : 2281 Date d'inscription : 20/04/2011 Localisation : Vent Du Nord
| Sujet: Re: STALKER: Call of Pripyat MISERY (eng) Lun 18 Mar 2013, 14:11 | |
| Salut DrukzzDis moi les liens pour télécharger ce mod MISERY ne sont plus bons mais attention, pas le lien que tu viens de poster, ce lien est Valide ! Alors si tu as un peu de temps tu peux biensûr nous poster les bons liens encore valide et à jours Merci de ta patience
Dernière édition par kam!k@z-warRioR le Lun 18 Mar 2013, 14:46, édité 1 fois |
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Drukzz Dévastateur
Messages : 207 Date d'inscription : 03/06/2011 Age : 34 Localisation : France
| Sujet: Re: STALKER: Call of Pripyat MISERY (eng) Lun 18 Mar 2013, 14:43 | |
| Mod MISERY : ICICe soir, j'uploaderai le PATCH 2, car apparemment, il est compliqué à trouver ! Sauf si vous le trouvez entre temps. |
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M4K4V2LI Stalker Maître
Messages : 1442 Date d'inscription : 20/04/2012 Age : 65 Localisation : Belgique
| Sujet: Re: STALKER: Call of Pripyat MISERY (eng) Lun 18 Mar 2013, 14:46 | |
| Bonjour a tous, @ Drukzz, WoW en français que dire merci beaucoup . Courage pour la traduction. |
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Drukzz Dévastateur
Messages : 207 Date d'inscription : 03/06/2011 Age : 34 Localisation : France
| Sujet: Re: STALKER: Call of Pripyat MISERY (eng) Mar 19 Mar 2013, 00:08 | |
| Second jet de Traduction : Changelog : - Le fichier d'armes est 100% traduit ! http://www57.zippyshare.com/v/40390459/file.htmlTRADUCTION TERMINÉ ! (ou presque...)Ou presque, il me reste un détail plutôt chiant, pour ceux qui s'y connaissent : J'ai traduit dans le fichier st_items_weapon.xml, les mots "ATTACHMENTS", "scopes", "Silencer" etc... Qu'on peut trouver à la fin de certaines lignes, or dans le jeu la traduction ne prend pas, les mots anglais restent les mêmes ! Qui peut m'aider ? Ah oui... Il me reste aussi un truc à faire, intégrer les close_captions, ce qui sera plutôt long je pense. |
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Drukzz Dévastateur
Messages : 207 Date d'inscription : 03/06/2011 Age : 34 Localisation : France
| Sujet: Re: STALKER: Call of Pripyat MISERY (eng) Mar 19 Mar 2013, 15:38 | |
| Traduction FR - MISERY - Beta V3 Changelog : + Ajouts des informations et dialogues dynamiques à Zaton. + Correction de quelques fautes. - Insertion des informations et dialogues à Jupiter, Prypiat et aux autres endroits en cours... http://www76.zippyshare.com/v/92688404/file.html |
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boutch71 Fondateur et Admin
Messages : 1672 Date d'inscription : 25/03/2011 Age : 53 Localisation : Panneau De Control du Réacteur!
| Sujet: Re: STALKER: Call of Pripyat MISERY (eng) Mer 20 Mar 2013, 04:17 | |
| Super!! Vraiment du beau travail mon ami! on peux pas demandez mieux! en tout cas encore un grand MERCI!!! pour le partage... |
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Drukzz Dévastateur
Messages : 207 Date d'inscription : 03/06/2011 Age : 34 Localisation : France
| Sujet: Re: STALKER: Call of Pripyat MISERY (eng) Jeu 21 Mar 2013, 00:25 | |
| Re-salut, j'ai une question !
Est-ce que quelqu'un aurait la bonté de m'extraire tous les fichiers .xml originaux (présent dans les dossier text) de Call of Prypiat ?
Ce serait une grande source pour moi et la traduction...
Cordialement. Merci ! |
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kam!k@z-warRioR Admin & Moddeur
Messages : 2281 Date d'inscription : 20/04/2011 Localisation : Vent Du Nord
| Sujet: Re: STALKER: Call of Pripyat MISERY (eng) Jeu 21 Mar 2013, 00:41 | |
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Dernière édition par kam!k@z-warRioR le Jeu 21 Mar 2013, 00:51, édité 1 fois |
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Drukzz Dévastateur
Messages : 207 Date d'inscription : 03/06/2011 Age : 34 Localisation : France
| Sujet: Re: STALKER: Call of Pripyat MISERY (eng) Jeu 21 Mar 2013, 00:50 | |
| Trop cool, merci bien, j'espère que dedans, y a le fichier qui m'intéresse ! |
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kam!k@z-warRioR Admin & Moddeur
Messages : 2281 Date d'inscription : 20/04/2011 Localisation : Vent Du Nord
| Sujet: Re: STALKER: Call of Pripyat MISERY (eng) Jeu 21 Mar 2013, 00:53 | |
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Dernière édition par kam!k@z-warRioR le Jeu 21 Mar 2013, 00:57, édité 1 fois |
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Drukzz Dévastateur
Messages : 207 Date d'inscription : 03/06/2011 Age : 34 Localisation : France
| Sujet: Re: STALKER: Call of Pripyat MISERY (eng) Jeu 21 Mar 2013, 00:57 | |
| Celui qui m'intéresse, c'est st_closecaption...
Apparemment, tu l'aurais pas ? |
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kam!k@z-warRioR Admin & Moddeur
Messages : 2281 Date d'inscription : 20/04/2011 Localisation : Vent Du Nord
| Sujet: Re: STALKER: Call of Pripyat MISERY (eng) Jeu 21 Mar 2013, 01:01 | |
| Mince....? st_closecaptions ? c'est bien celui-ci ? Apparement il n'y est pas ? Dans text/rus non il n'y est pas par contre dans eng |
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Drukzz Dévastateur
Messages : 207 Date d'inscription : 03/06/2011 Age : 34 Localisation : France
| Sujet: Re: STALKER: Call of Pripyat MISERY (eng) Jeu 21 Mar 2013, 01:04 | |
| J'ai besoin de st_closecaption.xml en FR en fait... Ca doit bien exister dans les fichiers STALKER originaux une fois décompresser les gamedata... Non ? |
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| Sujet: Re: STALKER: Call of Pripyat MISERY (eng) | |
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| STALKER: Call of Pripyat MISERY (eng) | |
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